2008. október 3., péntek

Napló vagy blog?

Sokan kérdezték, miért nem írok sűrűbben a blogba. A válasz: azért, mert blogon én nem a béna magyarítást értem: internetes napló. Persze tudom, hogy sokan épp e célból köpdösik tele a netet, talán mert közléskényszerüket senki sem hallgatja meg. Engem még - szerencsére - nem fenyeget ez a veszély.

Persze irogathatnék napi aktualitásokról, fikázhatnám a valóságshow sztárokat és sorozatokat, politizálhatnék, de ezt megteszik helyettem mások, és már réges-rég kiábrándultam ezekből a témákból.

Így maradnak azok a dolgok, amik hatással voltak/vannak rám, fontosnak érzem őket, illetve említésre méltóak. De, mivel nem napi rendszerességgel zuhannak rám, hanem csak hébe-hóba, így én is csak ilyenkor tudok reflektálni rájuk.

Így – drága barátaim – maradni fog a havi egy-két bejegyzés, vagy annyi sem. Sajnálom, tudom, hogy nem növeli a nézettségem, de ezzel nem is ez volt a célom.

Aki viszont kitart, nem bánja meg.

Ezért álljon is itt mindjárt egy sláger...

Nincsenek megjegyzések: