2008. október 15., szerda

Celeb-e vagyok?

Hatványpatkány barátom nemrég bloggolt egyet a legújabb slágerről: Celeb vagyok, ments ki innen! Mivel éppen csak belenéztem, a gondolataihoz nem nagyon tudnék hozzászolni, amúgy is lerágott csont, minden blogban és forumban elküldik melegebb éghajlatra ezeket a műsorokat.

Pedig nézik! Aki tagadja, az is. (Ezek szerint én is, hiszen tagadom... Hogy is van ez?...)

A "sztárok" pedig részt vesznek! Hogy miért? Pofon egyszerű: mert van az a pénz!

Az előbb említett műsor mindössze két pozitívummal bír szerintem: Benkő Dániellel és Horváth Évával! Benkő zseniális és üvölt róla, hogy ha ez kell nektek, legyen. Polírozgatok a paplan alatt és eljátszom az alkesz szexőrültet. Csak adjátok a lét, de k* sokat! Horváth Éva meg... hmmm.... Férfitársaim értik.

Viszont eszembe jutott valami. Ezekben a müsorokban szereplő emberek, a celebek (amilyen magyar szó egyébként tényleg nem létezik!) gyakorlatilag attól sztárok, hogy azt mondják róluk.
Vagyis: a média azt állítja. Mi meg elhisszük (mármint aki, mert én nem! de nem ám!)

Ebből következik, hogy celeb a Mónika showban feltűnő fogatlan asszony ("Te sinter!"), aki köpés közben feldől a székkel (komolyan: a You Tube-on az egyik legtöbbször letöltött videó!), vagy az időjárást eldaráló manöken ("Derűs napot!"- kint meg szakad az eső), meg a szakács, aki az egészséges kajáról beszél, miközben majd belefullad saját zsírjába. Meg a hírolvasó.

Na ettől kell megőrülni! Aki egy kicsit is nem beszáédhibás, és képes a tévében elolvasni három összefüggő mondatot, már "hiradósztár"! (Aztán majd főz és megy a dzsungelba "léggitározni")

De a másik oldal: ezek szerint én is celeb vagyok! Hisz engem is olvasnak, én is megnyilvánulok. Hogy ezt eddig nem vettem észre! Elképesztő!

Hahó, tévék, hírcsatornák! Főzök én minden este egyenes adásban, csak mentestek ki innen!

Mert nekem is van az a pénz! Van az a pénz!

Nincsenek megjegyzések: